Rahsia Tarikh Lahirku

by Wednesday, October 17, 2012 0 comments
Assalamualaikum semua dan hai,





Sekian lama aku tak update blog ni,dh nk berhabuk dah blog aku ni.Traffic pun dah berkurangan .Aku harap ada orang baca lagi blog aku.Aku harap korang semua sihat2 belaka dan sejahtera.Actually,saya tak idea nk update blog,itu sebab saya jarang update.IsyaAllah, saya akan update selalu selepas ini. :D

Post kali ini akan saya bongkar indentiti saya dengan mengunakan tarikh lahir.Kiranya rahsia tarikh lahir dpt menunjukkan identiti saya. Kajian rahsia tarikh lahir ini dari Dr Azizan Osman. Setelah saya kira saya punya tarikh lahir iaitu 8/7/1993 , my chassis number is 8,7,1 .Oh my english!!hahaha .Nak tahu?hihihi...



Mind you that this is called a metaphysic approaches where a research has been made since thousand years ago. It recognize peoples behavior and it has been experimented to billions of people so come on la, accurate dowh! Maybe for some reason you said its not accurate at all (the negativity), ok sebabnya you have change which is good or kamu memang tak nak mengaku muahahaha. Well itu choice kamu. We can use this input and implement it in our daily lives/career/business so that we can sack the negativity, improve our ability, cherish our positivity and take advantage of our potential.
"Allah tidak akan mengubah keadaan seseorang itu jika dia tidak berusaha mengubah diri sendiri"


INILAH RAHSIA TARIKH LAHIR SAYA

8
  • Bertanggungjawab
  • Boleh dipercayai
  • Pertahankan kawan
  • Keras kepala
  • Suka teratur
  • Suka membantu dan baik hati
  • Mudah simpati hingga tertipu
  • Mudah tertekan, tak reti have fun.
  • Instinct hebat, boleh jd bomoh
  • Setia
  • Materialistik
  • Suka kuasa
  • Ambitious

7
  • Love to argue
  • Senang dapat pengikut atau penyokong
  • Senang berkawan
  • Cerewet
  • Popular
  • Suka benda mistik
  • Suka berfalsafah
  • Pendendam
  • Analytical (suka kaji dalam2)
  • Ada kekuatan kerohanian
  • Good instinct
  • Sensitive with surrounding
  • Suka menyendiri
  • Suka berfikir

1
  • Bijak 
  • Boleh jadi pemimpin (natural born leader) 
  • Tidak suka dengar arahan orang lain
  • Suka memerhatikan orang
  • Kreatif 
  • Banyak idea 
  • Pantang dicabar 
  • Dilihat sebagai seorang yang sombong tapi baik
  • Berdikari
  • Positive thinking
  • Sentiasa nak menang 
  • Keras kepala
  • Sangat sentisitif dan suka berdendam 
  • Perfectionist
  • High expectation 
  • Terlalu berterus terang 

Sekarang korang semua dah tahukan indentiti saya,hihihi.Sampai disini saja dulu, Assalamualaikum. :D


Encik Haziq Official

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment