Sepintas lalu -_-"

by Saturday, June 16, 2012 0 comments
Assalamualaikum semua,

Lama aku tak update blog , maklumlah sekarang ni aku keje PART-TIME de
kat SUMMIT USJ. Aku keje sebagai SONG BOX CREW di PUSAT KA
RAOKE SONG BOX...hihihi...selama aku keje sebulan, alhamdulillah semuanye baik2 belaka....gaji bulan lepas masyuklah jugek..hihihi termasuk OT sekali...hihihi...

Banyak pengalaman aku keje dekat situ, emmm...
mcm2 keje kena buat tapi lepas buat keje, aku boleh main POOL puas2..hiihihi...tu yg best tu aku keje situ..hehehe..tp hujung bulan ni aku kena berhenti keje sebab bulan tujuh ni aku sambung belajar balik dekat POLITEKNIK TUANKU SYED SIRAJUDDIN. Aku rasa sedih plak nanti bila aku berhenti..yerlah kan tempat aku keje tu best gilerrr.... :P .Aku akan tunjukkan gambar tempat aku keje...nk tengok?JOM2...




Inilah dia lambang SONG BOX


Ini pulak tempat CASHIER..


ini pulak tempat bermain POOL...

Itu saja aku nk cerita pasal keje aku :)
...
....
.....
......
.......

........
..........
........
......
....
...
Emmm..aku ade lagi nk cerita ni..
sebenarnya haziq rindu sangat2 gambar dekat sebelah haziq nie...
nama dia maizatul noratisa binti mat nasir...
dan nama panggilan dia tessa , comel panggil nama tuw..
dah lama tak jumpa, kalau jumpa rasa mcm nk peluk jew,tp tak boleh peluk bukan muhrim.. :)
dh lama tak jumpa mesti makin chomel..yeayyy sukanyeeee :)
nampak tak tgn dia tunjuk tumbuk?dia nk tumbuk manja ngan aziq tuw..hihihi
TESSA, 12 JULAI 2012 kite jumpa yew...rindu sangat2 :) <3<3<3
....
......
.....
....
THE END


Encik Haziq Official

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment