Hang Out Time~!! Yeayy!! :D

by Sunday, March 18, 2012 0 comments
Salam Blogger


Dh lama tak update blog -.-‘ dh berhabuk dh blog aku..aku harap ada lagi yg sudi baca blog aku ni. :D
Akhirnya dpt jugak aku keluar dgn kawan-kawanku setelah merancang 1 minggu sebelumnya.Kisahnya bermula begini…jeng jeng jeng!!

Terima kasih kpd Azam kerana sudi bawa kereta ayah dia sbb kereta sewa full booking -.-‘ apa pun tak boleh.Masa otw Pdg Besar singgah ambil Tessa dahulu, lepas tu baru gerak Pdg Besar.Sampai sana dalam tengahari jugak lahh.

Sampai je sana Tessa ajak makan, jadi kita orang pun makan NASI GORENG AYAM, Fuh!! -.-‘ mahal gila kott nasi goring ayam, lepas tu tak nak makan kat situ lagi dh kalau mahal sampai mcm tu sekali.>.<'

Lepas je makan baru lah rasa ada tenaga nk shopping…hehehe…aku beli tiga helai baju kott, byk tu..setelah aku tawar-menawar dpt lah harga murah..hehehe…kena pandai-pandailah..hehehe..Tessa pun shopping jugak, dia beli baju kemeja warna oren dan biru.Lawa gilerr baju tu,tgk lah siapa yg pilih. kih3 :D




Weeee..3 helai baju aku beli Ungu tu Tessa yg pilihkan, putih dan coklat :D


Lepas SHOPPING pergi KUALA PERLIS plak, Yeayyy~~!!



lawan tumbukk siapa yg paling besarr. HAHAHA :D




sempat lagi kita orang teropong,tp tak tahu teropong apa..kih3 :D




Pehh,Posing maut aku..HAHAHAHHA :D


Itu saja kisah aku , TERIMA KASIH !! :D

Encik Haziq Official

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment