Cuti MID SEM Bermulaaa..Yeayyy!!

by Saturday, February 18, 2012 0 comments
Aaa..dah beberapa minggu aku tak update blog,maklumlah sibuk sekarang aku ni.HAHAHA~~!!

CUTI MID SEM BERMULA DARI 17/2/2012 SAMPAI 26/2/2012

Semalam aku sampai rumah dalam pukul 2.30 pagi mcm tu,penat kott,lepas tu aku kemas barang aku,tp aku sempat sms ngan dia pagi tuu..HEHE~~!!

Sebelum aku balik,lepas kelas COMMUNICATIVE ENGLISH,aku dan diaa dan ramai lagi makan tengah hari bersama2,selalunya makan dekat kafe kamsis,tp harii tuu kita orang makan dekat kafe pentadbiran....

Rasaanya sebelum makan tengahari kott kita berdua buat benda ni..Sweet kan?HEHE~~!!Terukirlah nama DIA dan AKU…(Pergghh..AYAT AKU NI~~!!)HEHEHEHE!!





Gambar masa lagi sehari nak balikkk~~!!SENYUMMM!!!


TEMAN TAPI MESRAAAA~~!!


Sebelum balik KL,aku sempat jumpa dia untuk melepas rinduu kuuu <3.Kita berdua sembanglah macam2 hal sampai NIZAM a.k.a ABE naik jemu tunggu.HAHAHAHA~~!!Masa dia nak balik bilik dia, aku sempat ckp “BYE-BYE” dekat dia dan dia bagi penumbuk(penumbuk ala-ala manja) dekat aku..Hihihi..SEEERAAAMMM NIHHHH~~!!

#Cuti 1 Minggu nie banyak assignment kena buat..Hihihi .Jadi kenalah buat...itu saja kott aku nak tuliss dah tak ada idea dah -,-“.Assalamualaikum~!!

Encik Haziq Official

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment