Alhamdulillah muncul kembali ^_^

by Sunday, December 08, 2013 1 comments

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua :)

Haziq harap semua sihat-sihat belaka :). Sudah lama tak update blog ni kan? Dah berhabuk dah ,  maklumlah sejak kebelakangan ni sibuk sedikit , macam-macam nak kena buat , huhu tp sekarang dah tak sibuk sangat dah , bolehlah update blog :)

Haziq sekarang dekat politeknik untuk meneruskan perjuangan, hehehe , alhamdulillah, sudah semester 5 , tinggal 1 tahun saja lagi untuk menghabiskan pengajian.Setakat ini alhamdulillah Haziq tak gagal subjek kos Haziq, semuanya terbaik.In Shaa Allah , semester ini Haziq akan buat yang terbaik.Doakan Haziq ye.

Baru seminggu lebih duduk dekat politeknik, Haziq dah rindu dah dengan family Haziq dan sahabat-sahabat baik Haziq.Nak jumpa tak boleh jauh dari sini, hanya mampu mendengar suara sahaja dari telefon :).Mendengar suara pun sudah cukup untuk melepaskan rindu.Haziq sayang mak ngan abah Haziq.

Sebelum Haziq balik ke politeknik, Haziq sempat berjumpa dengan sahabat Haziq yang selalu bersama Haziq ketika senang mahupun susah.Sebenarnya ramai sahabat Haziq, tapi beberapa orang sahaja yang jumpa sebab yang lain semuanya sibuk , tidak dapat jumpa yang lain.Rindu beb masa sekolah dulu-dulu. :D

Cakap pun tak gunakan, tendang pun tak kenakan, hahaha

Biarlah gambar yang berbicara.Itu saja luahan dari hati Haziq :) , Peace Yoo~~!!

Sahabat selamanya :)




Encik Haziq Official

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 comment: